Ne možete se prijaviti na CARNET-ov webmail, Loomen, Postani student ili neko od drugih web sjedišta koja su vam potrebna za rad?
Prije nego što zaključite da, na primjer, Loomen ne radi i da ne trebate poslati zadaću, provjerite:
Korisnička imena na domeni skole.hr upotrebljavaju svi učenici i nastavnici u Hrvatskoj, a sustav jedinstvene prijave (AAI@Edu.hr) i studenti te njihovi nastavnici.
To je ukupno preko 900 000 korisnika, od kojih većina navedene sustave upotrebljava uspješno.
Ako se na nekom računalu (mobitelu, laptopu,...) uspješno koristite e-Dnevnikom, webmailom, Loomenom ili sl. zato jer imate upisanu lozinku u svoj web-preglednik, a ne možete je se sjetiti, otvorite stranicu za prijavu na računalu na kojem se možete prijaviti te sami pročitajte pohranjenu lozinku.
Sve su pohranjene lozinke dostupne iz izbornika web-preglednika:
Nakon izbora navedene funkcije treba izabrati web-sjedište za koje tražimo lozinku te kliknuti na oko pokraj skrivene lozinke. Po potrebi treba upisati i lozinku za prijavu u Windows.
Ako se ne možete prijaviti niti na jedan od navedenih sustava, možda ste zaista zaboravili korisničke podatke, a možda vam je CARNET zaključao korisnički račun. Korisnički se računi mogu zaključati u slučaju da se račun upotrebljava u neželjene svrhe – na primjer, ako ste lozinku upisivali na zaraženom računalu te je neželjeni program doznao vašu lozinku i sad je zloupotrebljava za slanje spamova ili prijetnji, širenje zaraze i sl.
U tom se slučaju osobno javite administratorici imenika, profesorici Cvitković. Termin susreta se može dogovoriti e-poštom, ali se na taj način ne smiju slati lozinke!
Ako ste maturant i ne možete se prijaviti na sustav Postani student, a sve ostalo vam prolazi, javite se koordinatorici za Državnu maturu.
Za sve ostale sustave javite se profesorici Cvitković.